حوزه 260 حکمت
حوزه 260 حکمت

وجود دو روايت ، دليل چنين کاري است که يکي ، قول امام و ديگري ، فعل امام است.
امام صادق علیه السلام فرموده است: « فَلْيَقُمْ و لْيطْلُب من الله تعجيلَ فَرَجَه » پس بايستد و از خدا تعجيل فرج را طلب کند.[1]
درباره امام رضا علیه السلام نقل شده است: « وضع الرضا علیه السلام يده علی رأسه و تواضع قائماً و دعا له بالفرج» امام رضا علیه السلام دستش را بر روي سرش قرار داد و متواضعانه ايستاد و براي فرج او دعا کرد.[2]
از اين دو روايت ، معلوم مي‌شود هنگام برده شدن نام امام زمان علیه السلام مطلوب است برخاسته و براي فرج حضرت دعا کنیم. البته در روايت اول برخاستن را ويژه زماني مي‌داند که لقب قائم ذکر شود و فقط بلند شدن و دعا کردن را مي‌رساند. اما روايت دوم ، لقب خاص را نمي‌رساند ، بلکه هرگاه يادي از امام شود ، برخاسته و دعا می کنیم و نيز علاوه بر اين در روايت دوم ، دست روي سر نهادن نيز بيان شده است.
امام صادق علیه السلام سبب اين کار را فرموده است: « زيرا غيبت ايشان طولاني است و چون رأفت امام به کساني که دوستش دارند ، زياد است ، هرکس او را به اين لقب ـ که اشاره به دولت ايشان دارد  ـ ياد کند ، امام به او نظر مي‌کند و از جمله چيز‌هايي که نشانه ی تعظيم است ، برخاستن بنده هنگام نگاه کردن مولا به او است ».[3]
از اين روايت معلوم مي‌شود ، برخاستن ، نشانه ی تعظيم و احترام و بزرگ شمردن امام است و در مورد روايت دوم نيز هر چند کلام امام نيست ، اما برداشت راوي ـ به عنوان کسي که حاضر در مجلس است ـ همين تواضع است. راوي مي‌گويد: « وتواضع قائماً » يعني از باب تواضع ، امام علیه السلام به پا خاستند. پس براي بزرگ شمردن امام و کوچک انگاشتن خود ، چنين عملي انجام مي‌شود.

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

در این ایام خبر اعلام تحریم اسکار از جانب مسئولان فرهنگی کشورمان باعث بوجود آمدن دو دیدگاه متفاوت در میان اصحاب رسانه و برخی دست اندرکاران فیلم سازی شد.
برخی از این افراد که چهره های سرشناسی از فیلم سازان را می شد در بین آنها دید،معتقد بودند که آنچه تحت عنوان تحریم اسکار به جهت تولید یک شبه فیلم موهن علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام صورت گرفته است نباید خیلی محلی از اعراب و توجه برای مسؤلان کشور داشته باشد. دلیل این دسته از افراد هم این بود اولاً آنچه را که فیلم موهن می خوانند یک اثر کاملاً مبتدیانه و بسار ضعیف است که ارزش گفت و گو را ندارد. ثانیاً با حضور نداشتن ما در صحنه بین المللی همانند اسکار ما فقط میدان را به آنها واگذار می کنیم و جز این برآیند دیگری که به نفع کشورمان و جامعه هنری کشورمان باشد به دست نخواهیم آورد.این گونه اظهارات در ایام برپایی جشنواره مقاومت و در نشست های تخصصی و خبری که با حضور هر دو طیف مذکور برگزار می شد. اما وجه دوم این اظهارات و جهت گیری ها مربوط می شد به دسته دیگر این جریان که ضمن تأکید و تأیید حرکت سنجیده،به موقع و لازم مسئولان فرهنگی کشور خواستار تحرکات ایذایی بودند. این گروه که شامل بسیاری از اشخاص سرشناس فیلم سازی ، مسئولان سیاسی و رده بالا حکومتی است معتقدند که با سلام و صلوات نمی شود با این اتفاقات برخورد کرد.
چه اینکه آوردن دلایل فنی و کیفی در حوزه فیلم سازی نسبت به این شبه فیلم موهن و بی شرمانه مختص محافل جشنواره ای است که قرار است نقاط قوت و ضعف آثار ارسالی به آنها مورد داوری قرار گیرد اما اعتراض و تظاهرات بسیار وسیع برگزار شده در این رابطه در سراسر جهان اسلام به مفروض دانستن کیفیت بالای فیلم موهن نیست بلکه علت وهن و جسارتی است که نسبت به اشرف مخلوقات و دلیل آفرینش و خلقت صورت گرفته است.


لطفاً نظر خودتون رو هم بنوسید با تشکر


نوشته شده در تاريخ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

تابناک: رشد فزاینده آمار طلاق در کشورمان سبب شده که پس از آمریکا، دانمارک و مصر، چهارمین کشور پرطلاق دنیا محسوب شویم؛ آماری بسیار ناخوشایند که برای مقابله با اثرات جنبی آن گاه به دنبال تقویت ازدواج موقت و یا قانونی کردن چند همسری هم هستیم اما ظاهرا فراموش کرده ایم که به دنبال ریشه اش در ازدواج و مسائل مرتبط با آن بگردیم.

انگار "با لباس سفید به خانه بخت رفتن و با لباس سفید بیرون آمدن" مربوط به گذشته های خیلی دور است، چراکه متاسفانه امروزه حقیقت تلخ "طلاق" به تمام خانواده های ایرانی ورود پیدا کرده و به ندرت کسی می تواند ادعا کند که در خانواده شان نشانی از این پدیده وجود ندارد؛ پدیده ای قبح شکسته که ممکن است گاه به مناسبتش جشن هم برگزار شود!

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

 فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: "در باره ما و بر سر تک تک ما، در جامعه فضاسازی شده و شایعات وجود دارد. آنها می خواهند رای بگیرند و ما را به عنوان یک گروه قدرتمند معرفی می کنند و با فحش دادن به ما می خواههند برای خودشان رای جمع کنند." محسن هاشمی رفسنجانی، فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تاکید کرده است که هدف اصلی برخوردهای اخیر، نه فرزندان هاشمی بلکه خود اوست. به گزارش «انتخاب» ؛ وی چند روز پس از بازداشت خواهر و برادرش فائزه و مهدی هاشمی در گفت و گو با «آسمان» تاکید کرده است که هدف گروه های سیاسی هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور تضعیف آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

                                                       بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

 حتماَ این روزها در تلویزیون شاهد تبلیغات فراوانی درباره احداث شهرک های رفاهی و یا رستوران ها و هتل های آن چنانی و انواع پارک آبی در شهرهایی مثل مشهد بوده اید. اولین سوالی که دیدن این مکان ها در شهر های مذهبی به ذهن انسان متبادر می کند، این است که آیا طرح و سناریویی خاص در پشت احداث و افزایش چنین مکان هایی وجود دارد ؟



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

یک عکاس لبنانی، با انتشار تصاویری از سربازان اسرائیلی در مرز لبنان که مشغول عکاسی از سرزمین لبنان با دوربین‌های شخصی خود هستند، ناگفته‌هایی از برخی طرفندهای سربازان صهیونیست برای غلبه بر ترس خود را بازگو کرد.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 8 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

شبکه تلویزیون «لمر» افغانستان به نقل از ایمن‌الظواهری گزارش داد که چشم راست اسامه بن لادن در جوانی بر اثر یک حادثه نابینا شد.
به نقل از این شبکه، الظواهری تصریح کرده است که کمتر کسی از این موضوع اطلاع داشت.
این مقام ارشد شبکه القاعده از روابط اسامه بن لادن با «اخوان‌المسلمین» عربستان نیز پرده برداشت و گفت: بن لادن عضو گروه اخوان‌المسلمین عربستان بود و در دهه 80 برای حمایت مجاهدان افغان، به افغانستان آمد.
اسامه بن لادن سال گذشته در عملیات نیروهای ویژه آمریکایی در منطقه «ابیت‌آباد» پاکستان کشته شد.
بن لادن با «ملا محمد عمر» رهبر طالبان که وی نیز یک چشم است، روابط بسیار صمیمی و نزدیکی داشت.
مشهور است که ملا عمر در بسیاری از موضوعات جهانی با اسامه بن لادن وجه مشترک دارد اما اکنون مشخص شد که آنان از نگاه معلولیت نیز وجه مشترک داشته‌اند.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

 

به گزارش موعود ـ فارس به نقل از شبکه خبری الجزیره، پایگاه الکسا که ترتیب پر بازدیدترین سایت‌ها در جهان را نشان می‌دهد، در تازه‌ترین رده بندی خود، رتبه گوگل را به دومین سایت تنزل داد. این در حالی است که گوگل طی 8 سال گذشته همواره در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار داشت و بدون رقیب در رتبه نخست سایت الکسا جای داشت.

تنزل رتبه گوگل پس از آن روی داد که این سایت از حذف فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام خودداری کرد و همین موضوع باعث شد تا مسلمانان جهان تصمیم بگیرند که این سایت را تحریم کرده و از آن استفاده نکنند.

زیان‌های گوگل طی روزهای گذشته همچنان ادامه داشته به گونه‌ای که برخی از سایت‌های خبری اعلام کردند که گوگل روزانه 3 میلیون بازدید را از دست می‌دهد.

بر اساس رده‌بندی سایت الکسا، در حال حاضر سایت اجتماعی «فیسبوک» در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار دارد و پس از گوگل که در مکان دوم قرار دارد، سایت یاهو قرار گرفته است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا

رهبر انقلاب تاکنون حدود 14 هزار جلد نسخه‌ی خطی به آن کتابخانه اهدا کرده‌اند. در دو قرآنی که رهبر معظم انقلاب اهدا کرده‌اند به آستان قدس، دستخط ایشان هست که تأکید کرده‌اند این نسخه از قرآن واجد چه نکاتی است.

به گزارش فارس به نقل از khamenei.ir ؛ روز سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه مصادف است با «روز اسناد ملی و میراث مکتوب». به بهانه‌ی این روز و نیز برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به سراغ دکتر فتح‌الله کشاورز، مدیرکل نسخ خطی کتابخانه‌ی ملی جمهوری اسلامی ایران رفتیم. در میان پاسخ‌های ایشان، گوشه‌های تازه‌ای از شخصیت و سیره‌ی فرهنگی رهبر معظم انقلاب تبیین شد که برخی از آنها را برای نخستین بار منتشر می‌کنیم.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط فاوا

آيت‌الله جوادي آملي گفت: دانشگاه‌ها با احداث نمازخانه و تفکيک جنسيتي دختران و پسران اسلامي نمي‌شود.

به گزارش حوزه نيوز، ايشان در ديدار اعضاي ستاد برگزاري سي وسومين گراميداشت يادواره شهيد مرتضي مطهري که در بنياد بين‌المللي علوم وحياني اسراء در قم برگزار شد،
 
آيت‌الله جوادي آملي گفت: دانشگاه‌ها با احداث نمازخانه و تفکيک جنسيتي دختران و پسران اسلامي نمي‌شود.
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط فاوا

در مدرسه علوم دینی یهودیان محافظه کار، مسئله خاخام شدن همجنس‌گرایان زن و مرد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در نهایت رأی آورد که بر این اساس هم جنس‌گرایان می‌توانند خاخام بشوند.
به گزارش جام نیوز، این اجازه در حالی به همجنس‌گرایان داده شد که از سوی رهبران دینی یهودی، سالیان دراز با خاخام شدن این همجنسگرایان مخالفت می شد.

این مدرسه علوم دینی یهودی که به جنبش های یهودیان محافظه کار در اسرائیل وابسته است، اعلام نمود که از پاییز امسال ثبت نام دانش آموزان همجنس‌گرای زن و مرد را آغاز خواهد کرد.

رئیس این مدرسه مدعی شد که این مدرسه هم به قوانین یهودیت پایبند است و هم ارزش های پلورالیستی را مورد توجه قرار می دهد.

وی افزود که این نوع نگاه، به شاخه های متنوع و مختلف دین یهودیت اشاره دارد.

گفتنی است که انتصاب خاخام های یهودی زن و دیگر تصمیمات جنبش های یهودی محافظه کار، از طرف یهودیان ارتدوکس تندرو مورد مخالفت واقع شده است.

 
 

نوشته شده در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط فاوا
بی بی سی: «تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در تهران که با بودجه های دولتی برپا شده بودند نشان از آن داشت که تلاشی سازماندهی شده از بالا برای تهییج و ترغیب ایمانداران و باب کردن رویه ای تازه صورت گرفته است.»

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط فاوا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از بهار پرطراوت و زیبای 1391، عصر (سه شنبه) در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) ضمن تبیین موفقیتهای گوناگون ملت ایران در سال نود در مقابل رجزخوانی های سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دشمن، حراست غیرتمندانه از منابع نفتی ایران را علت خصومت زورگویان جهانی با نظام اسلامی خواندند و تأكید كردند: جمهوری اسلامی مانند شیر از حقوق ملت ایران دفاع می كند.رهبر انقلاب

بر اساس پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری متن کامل بیانات رهبری به شرح زیر است:


بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, توسط فاوا

         
گفت‌وگوی تفصيلي رجانیوز با سعید مستغاثی منتقد و کارشناس سینما/ 1


جشنواره بين‌المللي اسكار كه مهم‌ترين رويداد سينمايي سال جهان محسوب مي‌شود، حدود دو هفته پيش با معرفي برگزيدگان در سال جاري ميلادي به كار خود پايان داد. نحوه انتخاب فيلم‌ها، نگرش‍ها، آثار و ذهنيت‌هاي داوران و به‌طور خلاصه پشت پرده‌هاي اسكار هميشه جزو مهم‌ترين بحث‌هاي سينمايي بوده است. سعيد مستغاثي كارشناس و منتقد سينماي ايران و جهان در گفت‌وگويي تفصيلي با رجانيوز به تشريح اين پشت‌پرده‌ها پرداخت. همچنين در قسمت دوم اين گفت‌وگو كه فردا منتشر خواهد شد، برخي آثار برتر اسكار نقد شده است: 

                                                                                           بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط فاوا
يکي از ابزار‌هاي کهن و قديمي شيطان استفاده از ابزار بدل‌سازي و نسخة بدل حقايق است. افرادي که بخشي از حقايق را مي‌فهمند نه کلّ آن را به همان اندازه حقيقت را پذيرفته و از بقيّه‌اش بي‌خبر مي‌ماند يا با توجّه به کم اطّلاعي نسبت به بقيّة موضوع موضع‌گيري مي‌کند. جريان‌هاي مدّعيان نبوّت، امامت، مهدويّت و معنويّت در طول قرن‌ها آدميان بسياري را به خود مشغول ساخته و آنها را يا از مسير حق و حقيقت خارج ساخته‌اند يا حتّي در موارد متعدّد به ورطة هلاکت انداخته‌اند.
 
 فرماندهان آخرالزّماني شیطان
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط فاوا

بر اساس نیازسنجی های انجام شده ، بسیج جامعه زنان برنامه ای را تحت عنوان کارگاه های بهشت خانواده با موضوعات مختلف از جمله:

آیین ازدواج و همسرداری

آیین تربیت

مبانی خانواده

دوره نوجوانی

و منتظران مهدی

پیش بینی و در سال 90 در پایگاه های صابره، شهید رجایی، منتظران مهدی و شهید اکبری اجرا گردیده است.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط فاوا

به مناسبت میلاد یگانه دخت نبی اکرم (ص) جشن میلاد ریحانه النبی در تاریخ 4/3/90 در بوستان قائم برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم که عموم مردم شرکت نمودند غرفه هایی مانند عفاف و حجاب و خدمات رسانی بهداری و جذب بسیج برگزار گردید.

سین برنامه شامل :

اجرای گروه تواشیع

سخنرانی و مداحی

مسابقات و ... بوده است.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط فاوا

 

رخت زيباي آسماني را

 

خواهرم با غرور بر سر کن

 

نه خجالت بکش نه غمگين باش

چادرت ارزش است باور کن



نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, توسط فاوا

بسمه تعالي



جناب آقاي عزت الله ضرغامي



رييس سازمان صداو سيماي جمهوري اسلامي



چنانکه از رویدادها بر می آید ما شاهد صحنه آرایی خطرناک در حوزه صدا و سیما هستیم .پیش از این ما شاهد آن بودیم که در سریال حضرت یوسف به نوعی فیلمنامه پیش می رفت که گویا حضرت یوسف همین محمود احمدی نژاد خودمان است .که سفر استانی می رفت و سهام عدالت بین مردم پخش می کرد و ... .و به مخاطبان اینگونه القا می شد که به محمود احمدی نژاد پیامبری چیزی است .



حال بعد از گذشت مدتی از پایمال شدن حق و حقوق مسلم در انتخابات سریالی ساخته شده است با نام مختار نامه که به صورت مستقیم به ما اشاره می کند .و این از عدل و انصاف به دور است و باید به ما هم وقتی بدهید تا ما هم سریالی بسازیم و از خود دفاع کنیم .



دلایل روشنی وجود دارد که این سریال جهت دار ساخته شده است ...



مثلا آنجایی که ابن زیاد با لباس سبز خود را جای امام حسین جا می زند و وارد دار الاماره می شود ما را به یاد نماد خودمان میاندازد که با نماد سبز وارد انتخابات شدیم و مورد استقبال مردم قرار گرفتیم .



یکباره بگویید ما ابن زیاد هستیم اصلا اسم فیلم را می گذاشتی موسوی نامه ای یا چیزنامه ای چیزی .



یا مثلا در این سریال نشان داده میشود که ابن زیاد از لشکر احساسی زنان و دختران کوفی استفاده ابزاری می کند که لابد می خواستید نشان دهید مثلا ما با حاج خانم این طرف و آن طرف می رفتیم و از لشکر احساسی زنان استفاده ابزاری کردیم .شاید هم می خواستید به این بیان ما که در دوره انتخابات گفته شد اشاره کنید که گفتیم :

(( زنان نيمي از جمعيت کشور را تشکيل مي‌دهند، اگر دختران دبيرستاني و دانشگاهي وارد عرصه شوند هيچ کس نمي‌تواند جلوي آن‌ها را بگيرد))



یا مثلا در جایی گفته شد که هر کس در کوفه شمشیرش بدهد پول و سکه می گیرد و حتما منظورتان به آن پول هایی بود که آمریکا و عربستان و کشورهای غربی به ما می رسید و یا آن پول هایی را می گویید که مهدی هاشمی از سازمان بهینه سازی سوخت صرف ما می کرد.



و در جایی به آخوندهای دنیا طلبی مانند شریح قاضی اشاره کردید و حتما می خواهید بگویید که این ها مصداق شیخ م.ک. یا س.خ و .... هستند .



اما باید گفت که این سریال دچار تحریفات بسیار زیاد هست .بنده پیشنهاد می کنم بودجه ای تخصیص یابد تا ما فیلم نامه ی خود را بسازیم و مردم را فیلم کنیم .ما فیلمنامه ای حقیقی در دست ساخت داریم که ابن زیاد با لباس سبز وارد کوفه میشود و موج سبزی راه می اندازد و جنبش مدنی ایجاد می کند و آزادی سیاسی میدهد و در رای گیری که می شود مردم شمال کوفه بشدت از ابن زیاد حمایت می کنند و تشکیلات خوبی راه میافتد اما در روز انتخابات ناگهان مشخص می شود که تقلب شده است و...



و این در واقع حقایقی تاریخی است که باید به دید مردم برسد لذا خواهشمندم که اجازه ساخت این سریال را به ما بدهید اگر هم ندهید مهم نیست میگوییم فارسی وانی چیزی برایمان بسازند.



میرحسین موسوی : همین امروز


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, توسط فاوا

حفظ چادر چاره ساز كارهاست

حافظ گل از هجـوم خارهــاست

دركلاس درس تقـــوا و شـــرف

دختران درّند و چادر چون صدف

***


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, توسط فاوا



سران يهودي دنيا عزم جدي بر نابودي هر عقيده اي دارند، آنان تمامي اصول و تئوريها را بهم مي ريزند، نظامها و حاكميت ها را لرزان مي سازند، خانواده ها را ويران و نقش مديريتي پدرها و مادرها را لگدمال مي كنند.



آنان تصميم گرفته اند كه به هيچ كس اجازه اظهار وجود ندهند، رسما اعلام مي كنند همه بايد تحت اداره يهود باشند، همه بايد به شنيدن صداي آنان عادت كنند. همه چيز را آنگونه كه خود مي پسندند، مي خواهند.



جوانان را در دنيايي از خيالات و اوهام شاعرانه گرفتار مي سازند و به وقت استيصال و سر خوردگي لحظه اي كه جوان به هر چيزي چنگ مي زند تا خود را از مهلكه نجات دهد، مذهب جعلي اي كه سران يهودي از پيش طراحي كرده اند در اختيار او مي گزارند.



بر اين اساس مي گوييم :



۱/ شيطان پرستي مذهبي است ساختگي كه توسط سران يهودي اي كه مديريت افكار و انديشه ها را در انحصار خود مي پندارند بوجود آمده است. يهود با صرف مبالغ هنگفت و با خدمت گرفتن هنرپيشگان، خوانندگان، نوازندگان، انتشار سي دي هاي آموزشي، مجلات، روزنامه ها و كاباره ها... در صدد پر كردن خلاء روحي و معنوي جوانان غرب و به تبع جوانان شرق برآمده است. تا جايي كه بگفته رئيس بيمارستان نوجوانان نيويورك، شيطان پرستي يكي از شايع ترين تهديداتي است كه در مقابل بچه هاي امروز قرار گرفته است.



پر واضح است وقتي كليسا نتواند در مقابل خواسته هاي معنوي جوانان الگوي مناسبي ارائه دهد، آناني كه خود را گرگ مي خوانند هدايت گله هاي گوسفند را بعهده خواهند گرفت. و كيست كه متوجه استخوانهاي شكسته كليسا نشده باشد.



رئيس بخش تحقيقات سري پليس ايالات متحده مي گويد : مي توانيد مرگ را در بيشتر كليسا ها لمس كنيد، چيزي براي ادامه حيات وجود ندارد.



۲/شيطان پرستي دنيايي را ترسيم مي كند كه هيچ روزنه اميدي براي آن متصور نيست. به همين جهت شيطان پرستي را جهان تاريك نيز ميگويند.



۳/شيطان پرستي آنگونه كه خود مي گويد حقيقتي را جستجو مي كند كه در اين جهان يافت نمي شود. خود كشي كه از موارد رايج اين آيين است، توجيهي اينگونه دارد :



اگر بپرسي چرا خودت را مي كشي ؟ مي گويد مي خواهم به حقيقت برسم و حقيقت در اين دنيا به دست نمي آيد.



پيامبر عزيز اسلام (ص) عبارتي دارد كه مي فرمايند : در آخر الزمان، دنباله روها از نابخردان پيروي مي كنند.



مذهب سازان عصر جديد بسيار زيرك هستند. آنان به اين حقيقت رسيده اند كه هميشه گروهي در دنيا وجود دارند كه از هيچ گونه استقلال فكري برخوردار نيستند و متاسفانه اين گروه كمتر به خردمندان تمايل دارند، بلكه ميل بيشترشان به كساني است كه هوي و هوس را سر لوحه كار خود قرار داده اند. پروتكل هاي دانشوران يهود به صراحت به تربيت و آموزش افراد اشاره دارد، مي گويد : تا زماني كه افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره هاي تربيتي ما دوباره تربيت نشوند، نمي توانيم برنامه هايمان را در اين گونه جوامع مطابق با روشي كلي و يكسان پياده كنيم. اما اگر برنامه ها را محتاطانه و توام با آموزش آغاز كنيم مي توانيم در كمتر از يك دهه منش و خلق و خوي سر سخت ترين افراد را تغيير داده و آنها را مانند افرادي كه از پيش مطيع ساخته ايم به زير سلطه خويش در آوريم.



۴/ به شيطان پرست تفهيم مي كنند كه دنياي شيطان پرستي زندگي در ميان لجن است و هيچ وقت نمي شود در لجن زندگي كرد و به لجن آلوده نشد و هيچ چاره اي براي پاك شدن نيست جر مردن و رهايي از اين دنيا.



۵/ به شيطان پرست مي فهمانند زندگي در اين دنيا بر پايه دروغ است و همه باورهاي مردم بر پايه همين دروغ شكل گرفته است، همه عادت كرده اند دروغ بگويند، لذا اگر حرف راست هم بزنيد كسي آن را باور نمي كند.



۶/ شيطان پرستي آييني است كه همه چيز را منفي ارائه مي دهد. آدم شيطان پرست عمر شب را بلند مي داند. او حتي خورشيد را مانع از تابش نور مي پندارد. آنان همه چيز را منفي مي خواهند، اگر به باغ سيب بروند همه سيب ها را كال مي بينند و اگر به تئاتر بروند همه بازيگر ها را لال مي پندارند. به شيطان پرست مي گويند چشمهايت را باز كن، فقط ببين. مغزت را ببند، فكر نكن. نقش تو، نقش تماشا چي تئاتر در اين دنياست.



آدم وقتي در دام ابليس هايي كه طراح و مديران اجرايي احكام شيطان پرستي اند قرار مي گيرد، به مثابه مواد خامي خواهد بود كه هر شكلي را اراده كنند، از او مي سازند.



پروتكلهاي دانشوران صهيونيسم جهت دادن به فكر و انديشه مردم غير يهودي را به كمك سخن پردازي و تئوريهاي وسوسه انگيز، كار متخصصان و مديران يهودي مي داند.



آنان آنچنان به تبديل آدمها مي پردازند كه بسياري از افراد از اينكه موجود ديگري شده اند كه خودشان نيستند، خبر دار نمي شوند.



حتي آناني كه فكر مي كنند مدير و طراح و برنامه ريز حداقل بخشي از شيطان پرستها هستند، تنها عاملي ناچيز و بي مقدارند كه كوركورانه در خدمت ابليس بزرگ قرار گرفته اند.



۷/ راهي كه براي شيطان پرست ترسيم مي كنند معجوني است كه هر آدم گرفتاري را به وحشي گري و نفرت سوق مي دهد. اولا راه نيست، كوره راه است. مسيري است كه به هيچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام مي كنند ما به مقصد نمي رسيم. براي شيطان پرست تفهيم مي كنند جاده اي كه در آن قرار دارد پر از خط كشي هاي در هم و بر هم است. و او در يافتن راه خروج تا سر حد جنون و ديوانگي پيش مي رود و سر انجام مطمئن مي شود راه بازگشتي وجود ندارد.



۸/ احياء اخلاق مصيبت بار قوم لوط امروز از طريق گروههاي شيطان پرست و وابسطه به آن ترويج مي شود. پيشرفت هم جنس خواهي باور كردني نيست. حمايت مقامات ارشد كليساي انگليس، پارلمان اتحاديه اروپايي، انجمن اطلاعات جنسي و انجمن آموزش و پرورش ايالات متحده... ننگ آور است.



امروز ديگر صليب هاي وارونه، ستاره پنج پر، خفاش، صورتهاي نقاشي شده، ماسك هاي حيوانات درنده ي شاخ دار، برهنه پوشي... تنها نشانه ها و سمبل هاي شيطان پرستي نيست. عمده ترين نشانه شيطان پرستي را در تجاوز و قتل به ويژه در تجاوز به كودكان و نوجوانان به همراه قتل آنان بايد ديد. مدتي پيش روزنامه هاي آمريكا نوشتند جمعي شيطان پرست دستگير شدند كه نوجوانان و حتي كودكان را وحشيانه مورد تجاوز قرار داده و با ساتور تكه تكه مي كرده اند. استفاده افراطي از مشروبات الكلي، مواد مخدر، قرص هاي روان گردان و انرژي زا، استفاده و استعمال آلات مصنوعي، خوردن و آشاميدن ادرار و مدفوع... معجوني از بيماري هاي روحي، رواني و جسمي بخصوص بيماري هاي عفوني و ايدز را براي شيطان پرست ها به ارمغان آورده است. ايدز شايع ترين بيماري نزد شيطان پرستان است. و ۷۵ در صد عامل آلودگي شش هزار نفري كه روزانه مبتلا به اين درد بي درمان مي شوند انتقال از طريق تماس جنسي است.

رهاورد


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا

مناظره زیبا با  خدا

گفتم : خسته ام
گفت: “از رحمت خدا نا امید نشوید .”(سوره زمر/آیه
۵۳)

گفتم:انگار مرا فراموش کرده ای ؟
گفت: ” مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم.”(بقرة/
۱۵۲

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟
گفت: “تو چه می دانی ! شاید موعدش نزدیک باشد”(احزاب/
۶۳)

گفتم: تو بزرگی ونزدیکیت برای من کوچک خیلی دوره! تا ان موقع چکار کنم؟
گفت: ” کارهایی را که بهت گفتم انجام بده وصبر کن تا خدا خودش حکم کند.(یونس/
۱۰۹)

گفتم: تو خدایی وصبور ! من بنده ات هستم وظرف صبرم کوچک استیک اشاره کنی تمامه!
گفت: “شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشد!.”(بقرة/
۲۱۶)

گفتم: اصلآ چطور دلت میاد؟
گفت: “خدا نسبت به همه ی مردم مهربان است”

گفتم: دلم گرفته
گفت: ” (مردم به چی دلخوش کردن؟) باید به فضل ورحمت خدا شاد باشند)”(یونس/
۵۸)

گفتم: اصلآ بی خیال!
گفت: “خدا آنهایی را که توکل می کنند دوست دارد.”(آل عمران /
۱۵۹)

گفتم: خیلی چاکریم ! ولی این بار انگار گفتی که حواست رو خوب جمع کن
گفت: ” بعضی از مردم خدا را فقط به زبان عبادت می کنند. اگر خیری به آنها برسد امن آ رامش پیدا می کنند واگر بلایی سرشان بیاید تا امتحان شوند رو گردان می شوند . به خودشان در دنیا وآخرت ضرر می رسانند.”(حج/
۱۱)

گفتم:چقدر احساس تنهایی می کنم
گفت: “من که نزدیکم”(بقره/
۱۸۶)

گفتم: تو همیشه نزدیکی من دور   کاش می شد به تو نزدیک شوم
گفت: “هر صبح وعصر پروردگارت را پیش خودت با تضرع و خوف و با صدای آهسته یاد کن و از غافلان مباش”(اعراف/
۲۰۵)

نا خواسته گفتم: الهی وربی من لی غیرک
گفت: “خدا برای بنده اش کافیست”(زمر/
۳۶)

گفتم در برابر این همه مهربانیت چه کنم؟
گفت: “ای مومنین! خدا را زیاد یاد کنید و صبح وشب تسبیحش کنید او کسی است که خودش و فرشته هایش برشما درود می فرستند تا شما را از تایکیها به سوی نور بیرون برند خدا نسبت به مومنین مهربان است.”(احزاب/
۴۱/۴۲/۴۳)

گفتم:غیر از تو کسی را ندارم
گفت: “از رگ گردن به انسان نزدیکترم.”(ق/
۱۶

 

 


نوشته شده در تاريخ 23 اسفند 1389برچسب:مناظره,خدا, توسط

 

 

نمادهای شیطان پرستی

 

در بررسي نمادهاي متعلق به شيطان‌پرستي خط بسيار روشني از ارتباط صهيونيسم و شيطانيسم به وضوح قابل مشاهده است .
در ذيل برخي از نمادها كه به عنوان نگين انگشتر، ‌گردنبند، تصاوير بر روي دست‌بندها، پيراهن، شلوار، كفش،‌ ادكلن، ساعت و ... درج شده و از جمله به ايران اسلامي نيز راه يافته است، مورد بررسي و معرفي قرار مي‌گيرد:
 


 
 
 
اگر نوشته وسط نماد يعني (Satanism) به معناي شيطان‌گرايي به همراه دايره حذف كنيم ، آن وقت يك ستاره پنج‌ضلعي بر جاي مي‌ماند كه همان نشانه ستاره صبح يا پنتاگرام (pentagram) باقي مي‌ماند .




اين سمبل نيز همان پنتاگرام است ، با فرق اينكه انواع آن گاه پنج‌ضلعي وارونه (snvertedpentagram) يا ديو (Buphomet) و به شكل در ميان نمادهاي شيطان‌پرستان به چشم مي‌خورد .




برخي از شيطان‌گرايان محدوده جغرافيايي «تحت سلطه» اين نماد و در واقع منطقه نفوذ شيطان‌گرايي را در نقشه ذيل توصيف مي‌نمايند . (محدوده در ايسلند و اروپا)

درميان پنتاگرا‌هاي قبلي تصوير سر يك بز تعبيه شده است كه اقدامي ضد مسيحي ، ‌به اين معناست كه مسيحيان معتقدند كه مسيح همچون يك بره براي نجات ايشان قرباني شده است و با توجه به اينكه ايشان بز را نماد شيطان و در برابر بره مي‌دانند اين آرم را انتخاب كرده‌اند.


يك سمبل با عنوان «شماره تلفن شيطان» توسط گروه‌هاي هوي متال وارد ايران اسلامي شده اما در حقيقت علامت انسان و نشانه جانور در ميان شيطان‌پرستان تلقي مي‌شود و براساس مكاشافات 13:18 « ...پس هر كس حكمت دارد عدد وحش را بشمارد ،زيرا كه عدد انسان است و عددش 666 است.»  از سال‌ها پيش تاكنون اين عدد با اشكال مختلف بر روي ديوارهاي شهرهاي بزرگ كشور مشاهده مي‌شد.
 



صليب وارونه (upside down cross ): اين نماد و حكايت از «وارونه شدن مسيحيت دارد» و عمدتا استهزا و سخره گرفتن اين دين  است. صليب وارونه در گردن بندهاي بسياري مشاهده شده و برخی خواننده‌هاي راك انواع مختلف آنرا به همراه دارند.





نماد صليب شكسته يا چرخ خورشيد (swastika or sun wheelc) : چرخ خورشيد يك نماد باستاني است كه در برخي فرهنگ‌هاي ديني همچون كتيبه‌هاي بر جاي مانده از بودايي‌ها و مقبره‌هاي سلتي و يوناني ديده شده‌است .

 لازم به توضيح است اين علامت سال‌ها بعد توسط هيتلر به كار رفت،‌ لكن برخي با هدف به سخره گرفتن مسيحيت اين سمبل را وارد شيطان‌پرستي كردند.




چشمي در حال نگاه به همه جا (All seeing Eye) : چشم در برخي نمادهاي روشنفكري نيز به كار مي‌رود. اما شيطان‌پرستي اعتقاد دارند چشم در بالاي هرم «چشم شيطان» است و «بر همه جا نظارت و اشراف دارد».
 اين علامت در پيشگويي،‌ جادوگري، نفرين‌گري و كنترل‌هاي مخصوص جادوگري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. گفتني است اين نماد بر روي دلار آمريكايي به كار رفته است.





اين نمادها به انگليسي (Ankh) انشاء‌مي‌شود و سمبل شهوت‌راني و باروري است .
 اين نمادها به معناي روح شهوت زنان نيز تعبير مي‌شود . امروزه نماد «فمنيسم» در واقع يك نماد برداشت شده دقيقا از سمبل‌هاي شيطاني است.



پرچم رژيم صهيونيستي : قابل توجه جدي است كه رژيم صهيونيستي علاوه بر حمايت‌هاي آشكار و پنهان ،حتي از قرار گرفتن نماد رسمي كشور نامشروعش در كانون علائم شيطان‌گرايان نيز پرهيز ندارد .




ضد عدالت (Anti justice) : با توجه به اينكه تبر رو به بالا نماد عدالت در روم باستان به شمار مي آمده است شيطان‌پرستان تبر رو به پايين را با عنوان نماد ضد عدالت در راه پيمودن مسير تاريك انتخاب كرده‌اند .
 
همچنين گفتني است كه فمنيست‌ها از دو تبر رو به بالا به معني مادر‌سالاري باستاني استفاده مي‌نمودند.

 
 
سر بز (Goat Head): بز شاخدار، ‌بز مندس mendes (همان ba'al بعل خداي باروي مصر باستان)، ‌بافومت، خداي جادو، scapegoat (بز طليعه يا قرباني) اين يكي از راه‌هاي شيطان‌پرستان براي مسخره كردن مسيح است زيرا گفته مي‌شود كه مسيح مانند بره‌‌اي براي گناهان بشر كشته شد . همانطور كه در توضيح نمادهاي اول اشاره شد، ‌اين نماد تصوير كاملي است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام.


 
 
 
 
هرج و مرج (Anarchy) : اين نماد به معناي از بين بردن تمام قوانين است و دلالت بر اين امر دارد كه « هر چه تخريب كننده است تو انجام بده » اين نماد عمدتا مورد استفاده عده ای از گروه‌هاي هوي‌متال است.





چشم شيطان (Aye of satan) :  اين نماد نيز به معناي چشم «شيطان و نظارت و اقتدار» است و كمتر شناخته شده است. 

قبادی


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا

این مطلب بر اساس دیدگاه دکتر عباسی و به منظور پاسخ تعدادی از دوستان که سوال کرده

بودند به شما تقدیم میگردد . در صورتی که سوال یا توضیحی در ارتباط با مسائل مختلف دارید

مطرح بفرمایید .در خصوص فایل های صوتی و تصویری نیز بزودی آپلود میکنم .

  دکتر حسن عباسی امکان بمباران نقطه‌ای تأسیسات را در سال‌های اخیر، با توجه به

استیصال آمریکا در برابر ایران، محتمل و عادی برآورد کرده است، اما هم‌چنان معتقد است که

جنگ تمام‌عیار میان آمریکا و ایران با شرایط موجود بعید است.

قبادی



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا

 


مقاله عروسک باربی از دکتر حسن عباسی به افشای سیاستهای ایالت متحده روی عروسک باربی و سوء استفاده ابزاری ایالت متحده از این عروسک میپردازد. در ادامه متن این مقاله را می خوانیم :


 پدیده عروسک باربی


در روش های تعلیم و تربیت، مهمترین و کلیدی ترین عامل، بحث «الگو سازی» است. هر سن و هر جنس، الگوی خاص خود را بر می تابد. در این میان مهمترین سن، دوران کودکی است. تربیت دوران کودکی توام با بهره گیری از الگوهای خاص و ویژه این دوران است. طبیعی است که الگوهای دوران کودکی به طور عمده از مولفه های عاطفی ....

 

دانلود

رهاورد

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا


            
            
 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا

آنقدر زیرک بود که تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا را به خود متوجه کرده بود

سیا، موساد و اینتلیجنت سرویس

همه و همه دنبال او بودند. و فقط یک عکس و یک نام از او داشتند.

نامی که در دنیا به «شبح» معروف بود.

شبح کسی نبود جز «عماد مغنیه»

عماد مغنیه

در سال 1962 در شهر صور در جنوب لبنان به دنیا آمد.

در خانواده‌ای مذهبی، پدر عماد همان شیخ زاهد لبنان آیت‌الله جوادمغنیه بود.

مادر و دو برادر او یعنی «فواد» و «جهاد» که آن دو نیز به شهادت رسیدند.

عماد درس خود را تا دبیرستان در ضاحیه شهر شیعه نشین جنوب لبنان ادامه داد، تا اینکه به دانشگاه AUB لبنان وارد شد.

رهاورد

جهت مطالعه روی عنوان ادامه ی مطلب کلیک بفرمایید



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا

تولیدی سایت گفتمان دینی


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:موسوی فتنه رهنورد بسیجی ژاله شهید بسیجی منافق, توسط فاوا

بسیج یعنی صفایی ندارد ارسطو شدن،خوشا پرگشودن پرستو شدن.



بسیج یعنی یه جنگ،هزاران حماسه.



بسیجی یعنی حاج همت،حاج احمد...یعنی هزاران پاک دیگر.



بسیجی یعنی ترکش درد و سکوت...یعنی تن،مین،پرواز یعنی ایثار.



بسیجی یعنی یه گردان لبخند،خنده،زیبایی،یعنی لطافت.



بسیجی یعنی تو حلالم کن برادر،خداحافظ،یعنی امروز ماندن،فردا پر گشودن...



او از یک نسل می گفت نه سوخته،بلکه سبز،سرخ.



او از هیجده ساله هایی می گفت که عبادت کرده بودند ،کوله بارشان پر بود.



از دخترانی می گفت که هم پای برادران و پدران خود جنگیدند.



آنان هم بسیجی بودند.
 

فقط میگویم خوش بحالشان ولی اگر امثال شهید همت ها ، چمران ها و مطهری ها بودند به نظرتان الان وضعیت

مملکت چه بود؟ آیا رهبر فرزانه این قدر پیر و شکسته می شد؟

رهاورد


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, توسط فاوا

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد